З 16-го січня весь рекламний контент повинен бути українською

Просмотров: 170
14 января 2020 11:40
З 16-го січня весь рекламний контент повинен бути українською фото

У головному управлінні Держпродспоживслужби у Запорізькій області нагадують, що з 16-го січня 2020-го року набувають чинності норми статті 32 Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної», який був ухвалений Верховною Радою України 25-го квітня минулого року.

Ця стаття регламентує використання державної мови у сфері реклами, нагадує Запорізька обласна державна адміністрація.  

Тож, рекламодавці, виробники та розповсюджувачі реклами, а також споживачі реклами, мають знати, що згідно законодавства:

1. Мовою реклами в Україні є державна мова.

2. У друкованих засобах масової інформації, що видаються однією з офіційних мов Європейського Союзу, допускається розміщення реклами тією мовою, якою видається такий друкований засіб масової інформації.

3. Мовою реклами на телебаченні і радіо є державна мова.

Мовою реклами, що розповсюджується телерадіоорганізаціями закордонного мовлення, телерадіоорганізаціями, які здійснюють мовлення однією або кількома офіційними мовами Європейського Союзу, поряд з державною мовою можуть бути офіційні мови Європейського Союзу.

Особливості використання в рекламі кримськотатарської мови, інших мов корінних народів, національних меншин України встановлюються законом щодо порядку реалізації прав корінних народів, національних меншин України.

Відповідно до ст.6 Закону України «Про рекламу»:

1. Мовою реклами є державна мова.

2. Об’єкти права інтелектуальної власності у рекламі використовуються мовою, якою їм наданий правовий захист відповідно до законодавства про охорону прав інтелектуальної власності.

3. Особливості використання у рекламі мов корінних народів і національних меншин України визначаються законом, що регулює порядок реалізації прав корінних народів, національних меншин України.

Фахівці Головного управління звертають увагу суб’єктів господарювання, що здійснюють діяльність у сфері реклами, на необхідність беззастережного виконання вказаних вимог законодавства. Ці вимоги спрямовано на захист державного статусу української мови; забезпечення функціонування державної мови як інструмента об’єднання українського суспільства, засобу зміцнення державної єдності та територіальної цілісності України, її незалежної державності і національної безпеки.

Имя:
Ваш комментарий:

Похожие новости:
Последние новости: