Україна виготовлятиме «коньяк України» і «шампанське України» до 2026-го року

Просмотров: 113
7 января 2020 18:20
Україна виготовлятиме «коньяк України» і «шампанське України» до 2026-го року фото

Україна й надалі продовжуватиме виготовляти, реалізовувати та експортувати «коньяк України» і «шампанське України» до третіх країн до 1-го січня 2026-го року. Ребрендінг напоїв — це суттєве навантаження на підприємства, вважають фахівці.

Про таке рішення розповіла прес-служба української корпорації з виноградарства та виноробної промисловості «Укрвинпром», яка об’єднує 75 українських виноробних підприємств. Повідомлення з’явилося на сторінці об’єднання у Facebook майже через два тижні, після того, як Торгово-промислова палата України заявила про те, що з 2020-го року видача сертифікатів на продукцію з таким найменуванням, що призначена на експорт, буде зупинена, повідомляє agravery.com .

Виноградно-виноробна галузь країни сьогодні працює в умовах перехідного періоду, що визначено статтею 208 Угоди про асоціацію між Україною, з однієї сторони, та Європейським союзом з іншої сторони, стосовно використання географічних зазначень ЄС для позначення подібних продуктів, які походять з України. Для певного переліку назв виноробної продукції, в тому числі (зокрема) для назв «шампанське» та «коньяк» — це 10-річний перехідний період, який діятиме до 1-го січня 2026-го року. Отже, це незмінна протягом найближчих років юридична ситуація.

“Попри взяті на себе зобов’язання відмовитися від низки географічних назв ЄС, зокрема «коньяк» та «шампанське», ми маємо право використовувати назви до кінця 2025-го року. Однак, внаслідок політичного рішення під час підписання Угоди про асоціацію не було передбачено надання раніше обумовлених під час переговорів компенсацій чи технічної допомоги виробникам виноробної продукції України у разі відмови від вживання географічних зазначень країн Європи у назвах українських вин і коньяків”, — коментує ситуацію генеральний директор корпорації «Укрвинпром» Володимир Кучеренко.

Додається також, що за оцінками фахівців, перехід на нові найменування в будь-якому випадку пов’язаний з істотними фінансовими втратами для української виноробної галузі. Ребрендінг напоїв — це суттєве навантаження на підприємства. Проте, українські виробники працюють над цими змінами, хоча робота над узгодженням нових назв є довготривалою.

Имя:
Ваш комментарий:

Похожие новости:
Последние новости: