У лютому стартує масштабна медіакампанія з виявлення фальсифікованого меду

Україна є світовим лідером виробництва меду на душу населення і стабільно входить в топ-5, а часом і в топ-3 країн-експортерів меду.
За інформацією директора Департаменту безпечності харчових продуктів та ветеринарної медицини Бориса Кобаля, сьогодні в Україні зареєстровано близько 5 тис. суб’єктів господарювання, які займаються переробкою меду. 75 із них має право експорту цієї продукції. При цьому 98% українського меду, виробляється на приватних пасіках.
Загалом в Україні щороку виробляється понад 70 тисяч тонн і експортується близько 50 тонн меду до понад 50 країн (країни Європи, Близького Сходу, США, Канади, Японії). Повідомляє ГУ Держпродспоживслужби в Запорізькій області.
Неякісний та фальсифікований мед – це актуальна світова проблема.
До фальсифікації можна віднести:
· фальсифікацію меду цукровими та глюкозо-фруктозними сиропами; підміну ботанічного або географічного походження меду;
· низькі показники якості, невідповідність стандартам натурального та корисного продукту.
Саме через це з 10 лютого 2020 року розпочнеться кампанія з виявлення фальсифікату меду на ринках України. Традиційно, для виробників меду відводиться час, щоб «виправитися», прибравши з прилавків продукт, який не відповідає вимогам. З 10 лютого чотири групи експертів та журналістів відправляться у чотири регіони України, де будуть відібрані зразки меду в торговельних мережах. Зразки відібраної продукції відправлять до двох незалежних акредитованих випробувальних лабораторій для проведення досліджень. Кожен зразок продукції буде знеособлений та закодований комісією. Лабораторії визначають терміни проведення експертизи. Усі етапи та процеси будуть максимально відкритими завдяки онлайн трансляціям.
Читайте також: В Украине ввели абонплату за газ